Na temelju Odluke Vijeća Hrvatske komore primalja donesene na sjednici Vijeća održanoj dana 12. siječnja 2020. godine objavljuje se sljedeći:
POZIV ZA DOSTAVU DOKUMENTACIJE
Svi članovi Hrvatske komore primalja čije su nekretnine stradale u potresu na području Područnog vijeća Sisačko-moslavačke županije HKP koji redovito izvršavaju članske obveze, pozivaju se da radi ostvarivanja prava na novčanu donaciju dostave:
– zahtjev,
– dokument iz kojeg je vidljiv stupanj oštećenja (neuporabljivo, privremeno neuporabljivo ili uporabljivo) izdan od nadležnog tijela lokalne ili područne samouprave,
– izvadak iz zemljišnih knjiga iz kojeg je vidljiva činjenica vlasništva ili suvlasništva oštećenog stambenog objekta,
– potvrdu o prijavi prebivališta/ boravišta iz koje je vidljivo kako je prebivalište/ boravište prijavljeno na području PV Sisačko-moslavačke županije,
– presliku vjenčanog lista ukoliko je bračni drug ili izvanbračni partner vlasnik oštećenog stambenog objekta,
– ukoliko je izvanbračni partner vlasnik oštećenog stambenog objekta potrebno je priložiti potvrdu o prijavi prebivališta/ boravišta izvanbračnog partnera iz koje je vidljivo da su i članica Komore i izvanbračni partner prijavljeni na istoj adresi, te Izjavu danu kod javnog bilježnika, pod punom materijalnom i kaznenom odgovornošću, uz dva svjedoka o izvanbračnoj zajednici i zajedničkom kućanstvu na adresi oštećenog stambenog objekta
– presliku kartice računa.
Hrvatska komora primalja zaprimati će zahtjeve za novčanu donaciju do 01. lipnja 2021. godine.
Odluke o pojedinačnim zahtjevima kao i o iznosima novčane donacije donijeti će posebno imenovana Radna skupina po svakom pojedinačno zaprimljenom zahtjevu.
Sve zamolbe podnose se putem e-mail adrese [email protected] ili poštanskim putem, Hrvatskoj komori primalja, Ulica grada Mainza 11, 4. kat, 10 000 Zagreb. Podnositelji zahtjeva biti će obaviješteni o odluci o zahtjevima u roku od 30 dana od dana podnošenja potpunog zahtjeva.